SOMMARLOV!


Jag har klarat första terminen på lärarprogrammet! HurraHurraHurra! :)

Fick VG (som var det högsta man kunde få på den tentan ) på förra hemtentan, den som jag tyckte var så dålig att jag darrade av ilska när jag skrev ett blogginlägg om den.. Ett litet citat från inlägget - "Det känns som om det gått käpp-rätt-åt-helvete. Tur att Hanna säger att det är lättare att komplettera".
Jag är så glaaaaad över mitt VG. Och det gör att jag känner att jag kanske kan få ett godkänt på hemtentan jag skickade in igår :) Om inte annat så har ju Hanna sagt att det är lättare att komplettera ;)



Nu är det som sagt SOMMARLOV! Eller ah, i en vecka iaf, för sedan börjar jag jobba. Men det är ju inte fy skam det heller! Pengar! Inga böcker som behöver stressläsas, inga förvirrande seminarier och inga tentor och inlämningar... i TRE månader!


Kommentarer
pappa

Låter så bra... och grattis till både studieresultat och sommarjobb/kram

2011-06-01 @ 16:27:07
hanna

ja hur skönt är det inte!

2011-06-01 @ 17:39:53
Eva och Mats

Hej Julia!

Grattis grattis, bra jobbat!

Vi vill också ha sommarlov!



Kram Eva och Mats

2011-06-01 @ 19:15:53
Anna

Grattis :)

2011-06-06 @ 21:46:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0