Såååå...

Nu har jag börjat på min första VFU-period (verksamhetsförlagd utbildning). Jag var ganska orolig innan - så som jag tyvärr brukar vara inför något nytt - men det har hittills gått jättebra!
Min handledare och resten av personalen är supertrevliga och barnen är hur goa som helst!

Idag vaknade jag av att det ringde på min mobil. Jag svarade förvirrat (så som man gör när man blir väckt) och det var min gamla förskola som ringde och frågade om jag kunde jobba. Då började jag fundera på vad klockan var och jag upptäckte i panik att klockan var 06.38. Jag hade planerat att gå hemifrån till bussen 06.45 som gick 07.04.
Att bli sen är verkligen bland det värsta jag vet, och inte särskilt lyckat att bli sen till sin andra dag på VFU:n. På rekordtid gjorde jag mig klar (jag hann till och med sätta på mascara) och jag kom i tid till bussen! Helt otroligt! :)


Kommentarer
lena

Att du hann!

2011-03-02 @ 18:50:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0