P som i Peppar, peppar ta i trä

Jag börjar känna mig bättre! Hurrahurra!
Har inte haft ont i halsen sedan i lördags, huvudet hänger med och kroppen känns piggare. Äntligen!
Att solen tittar fram gör ju inte saken sämre heller :).

Det är sex veckor kvar tills skolan slutar. Har precis insett hur mycket skolarbete som är kvar.

- Redovisa en gestalningsuppgift (gruppuppgift)
- Hålla i ett seminarium (gruppuppgift)
- Göra färdigt och redovisa ett multimediaprojekt (gruppuppgift)
- VFU-bedömning
- Argumentationsredovisning för skapande verksamhet (gruppuppgift)
- Sätta upp en föreställning (gruppuppgift)
- Skriva en essä

Och så får vi ju inte glömma att jag ska flytta också!

Heeeeeerregud. Blir lite smått stressad över att det är så mycket gruppuppgifter. Visserligen är det ju en trygghet att man är fler i ett projekt, men stressande då det inte är något som man kan sitta hemma själv och pilla med.


Har tappat gnistan lite. Allt blir som det blir! Orkar inte oroa mig! (inte idag i alla fall)


Kommentarer
pappa

Puss tillbaka...

2012-04-23 @ 22:14:14
Lena

Snygging!

2012-04-23 @ 23:12:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0