V som i Vår?

Idag var första dagen på praktiken. Jag visste att min LLU:are var ledig, och att det skulle vara få barn på en klämdag som denna. Jag visste dock inte att det bara skulle vara tre barn... på hela förskolan! Jag som hade tänkt att prova min planering inför bedömningen på onsdag. Det sket sig. Aja. Bedömningen får gå som den går helt enkelt!


När jag kom hem blev det en långpromenad för att få njuta av solens sista strålar för denna dag, samt rensa huvud och tankar lite. Solen försvann efter 40 minuter, och tankarna blev inte direkt klarare heller... Men träd som detta får mig på betydligt bättre humör i alla fall!


Vår och alla vårkänslor får livet att te sig mycket enklare. Tänk om det vore vinter, vad tusan hade jag tagit mig till då?


Kommentarer
Lena

Ja, det är tur att det är vår och att det inte regnar...

2012-04-30 @ 23:03:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0