2 som i 26 mil tur och retur!

Åkte ner till sommarstugan i morses för att klippa gräset. Fullkomligt älskar att ensam köra motorvägen ner, ösa på med musik och sjunga (rättelse - vråla) med, samtidigt som solstrålarna spricker igenom molnen. Då vet man liksom att dagen inte kan gå fel!
Väl nere klippte jag gräset, städade lite och solade.

Mamma och pappa ville hemskt gärna se bilder från stugan, (trots att jag påpekade att det faktiskt ser lika dant ut varje gång vi är där), så här kommer bilder!


Givetvis skulle de här monstren blockera min utväg när jag skulle dra mig hemåt, men som tur var upptäckte de att gräset var grönare någon annan stans och lunkade iväg ganska snabbt igen.


Väl hemma inser jag att min timmas solning gett resultat. Kanske lite mer resultat än vad jag hoppats på.


Har antagit en lite småröd nyans. Dock inte på halsen, den är kritvit. Och missa inte sträcket strax över kanten på linnet. Det är hett!

Men... jag är glad ändå ;)



Kommentarer
pappa

Du ar bast !!!

2012-05-19 @ 09:24:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0