Lång suck.

 
Jag blir så trött på skolan. Det är massvis. Hela tiden. 
Har fram tills nu haft en riktig intensiv period med läsning, och nu kommer en intensiv period med två gruppuppgifter och ett individuellt examinationsarbete, som kommer vara en månad framöver. Kommer att ha en dag med två föreläsningar på en månad, resten är i princip skrivtid.
Jag hoppas så hjärtligt, innerligt, att uppgifterna kommer att kännas bra, så att kommande månad inte blir lika jobbig som den föregående. Och att jag inte måste sitta mer än åtta timmar per dag.
 
Ja. Jag klagar. 
Och ja. Jag ska försöka rycka upp mig. 
 
 
Så här ser i alla fall mitt och Ellens kontor ut. Riktigt skönt att kunna byta upp sig från pianopallen, som var den enda stolen vi ägde i två veckor. Nu har vi två stolar ;)


Kommentarer
Pappa

Då håller vi tummarna...
Va bra med ett arbetsrum.

2012-09-30 @ 22:54:54
pappa

Det slog mig.... Om ni behöver prylar hemifrån..... och kanske lite sällskap föreslår jag att ni bjuder ner era fäder. Ett litet restaurangbesök, övernattning och frukost kan ju vara en hygglig ersättning.... fast restaurangbesöket bjuder naturligtvis fäderna på.
Ni har inga fäst-män utgår jag från ?? Skulle så vara fallet tycker jag dessa skall bjuda alla :-))

2012-10-01 @ 10:01:16
Julia

Det är bara att komma ner pappa! Ska snacka med Ellen och se vilket datum som skulle kunna passa :)

2012-10-01 @ 17:26:20
URL: http://choulia.blogg.se
Sandra

Nej, vad trist att det är så mycket jobb! Men vad fint och mysigt ni har fått det, måste komma och hälsa på!

Svar: Ja, men absolut Sandra! Ni är välkomna när som :)
choulia

2012-10-02 @ 21:22:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0