Några kaotiska minutrar i köket..

.. men gott blev det :).
 
Under en och samma måltidstilllagande lyckades jag med att;
gråta bort min mascara när jag skar lök (min mascara är vattenfast)
skvätta smör på en stekhet platta, så att det började ryka en massa
så jag var tvungen att springa runt i lägenheten för att öppna fönster så att barandvarnaren inte skulle gå igång
samtidigt som jag vid samma tillfälle skvätte smör på mitt lår som gick igenom mina träningsbyxor så att det bildades en blåsa - men det var jag tvungen att ignorera eftersom jag höll på att rusa omkring i tvärdraget för att undvika brandvarnaren skulle börja låta.
Jag råkade även ha i en matsked sambal oelek för mycket.
Och som grädden på moset så kliade jag mig i ögonen med lökiga fingrar. 
 
Så. Så var det med det.


Kommentarer
hanna

...låter som en actionfilm...

Svar: .. det kändes som en actionfilm!
choulia

2012-09-10 @ 10:53:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0