Pank



Sitter här framför datorn i mysbyxor, lyssnar på Timbuktu (kärlekens bandvagn) och det är snö ute.
SNÖ! Som jag längtat! :). Åhå, så mysigt... och genast börjar jag tänka på julen.... Och jag får verkligen hålla mej från att sätta på julmusik. Jag tycker det är lite tidigt för julmusik just nu, om jag ska vara ärlig. Fast julstämningen infinner sej verkligen här på djurgårdsvägen...
Hm. Fryser dock lite, saknar mina raggsockar som ligger hemma på Nygården!

Igår var ju jag, Christian, Alex, Hanna och Ellen nere i Ullared, och det var väldigt trevligt! Det var så mycket folk att vi fick stå och köa för att komma in, och det har jag aldrig varit med om när jag varit där. Men vi kom in relativt snabbt i alla fall.
Och jag har aldrig haft något problem med att det är mycket folk på Ullared, att det är trångt och alla kör fram med sina kundvagnar som ångvältar, men igår blev jag så irriterad. Vet inte riktigt varför, men jag kokade nästan av ilska... Så mycket att jag råkade köra på en tjej på hälen med kundvagnen. Oooops.
Stackars tjej, hon gav mej ett mördande ögonkast medan jag bad om ursäkt, men... men ilskan lade sig lite efter det faktiskt :)


Jag köpte inte så väldans mycket, inne på Ullared handlade jag för 338,5:-. Så det var bra. Handlade kanske inte så mycket vettiga saker, men man måste ju handla när man väl är där, eller hur?

Var tvungen att springa iväg till Net on net för att hindra min kära pojkvän för att köpa en tv. Han kan bli lite köpgalen han ;D. som tur var åkte vi hem - Utan en ny tv.

Så nu har jag knappt ett öre kvar, och det är den första denna månad..... Shiet.... ÅNGEST!

Barbro var hemma i lägenheten hela dagen, från 07:15-21:00, och det hade gått väldigt bra! Hon hade inte rivit lägenheten eller satt sej någon stans, så lilla Barbro skötte sig exemplariskt :)
Johanna var även uppe i lägenheten fyra gånger och tittade till henne, och det var väldigt snällt :)

Idag ska jag hem till Eggby. Ska bli så mycket, snön ligger väl kvr där med hoppas jag :)
Ska mysa med Alexander, den lilla pluttem :) Ska bli jättekul. Ska även passa på att spela på det riktiga piaot (här i lägenheten har jag bara en liten synt)... Det är LYX :D    Åh, jag ska spela och sjunga som aldrig förr :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0