Torsdagtorsdag


Åh vad störande. Skrev massvis nyss och allt försvann. Suck......

Är hemma idag. Stackars mej.
Vaknade i morse med huvudvärk och ont i halsen, men jag tänkte att jag skulle gå till skolan eftersom jag missade förra torsdagen med. Men efter 20 minuter uppe fick jag ont i magen också, och då blev jag så irriterad att jag gick och la mej igen........... och sov till typ elva.
Det var så skönt att sova ut, och det behövdes verkligen.
Får se hur det blir med skola imorn.

Om några timmar åker Hanna och Anna.
Det kommer bli så tomt : /. Och trist.
Hanna är ju min klippa och nu försvinner klippan till Thailand för tre månader.......
Kommer ihåg hur det var när hon åkte till Kenya. Jag var inte så glad då heller.
Men jag kommer ihåg glädjen när hon kom hem. Hur jag inte kunde sluta gråta av lycka. Men då var hon ju borta i ca 5-6 månader.
Jag tror att de kommer få det jättekul där, de gamla gifta paret :)


Jag ska jobba hela helgen, kommer få ha massa kläder på mej eftersom det brukar vara rätt så kallt i affären.. Så att inte förkylningen blir sämre.

Nej, nu ska jag lyssna på massa glad musik!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0