Hemma hos oss ....

Hemma hos oss har vi en trött Alexander, men han är ändå ganska lycklig, för farfar har köpt bilar till honom.

image510

image511

Kvällen hos Ellen igår var himla mysig. Jag, Ellen och Ellen åt massa mat, pratade och slängde några ögon på tv:n då och då. Toppenkväll.. :)
Sov hos Ellen inatt. Det var så skönt att vakna upp där, ingen stress och sedan gå ner till bussen. (Att solen sken gjorde ju dagen ännu bättre!)
Hade satt klockan på halv tio, och när mobilen började låta försökte jag stänga av klockan - utan att lyckas.
Det visade sig att det var ett dagis som ringde (en avdelning som jag aldrig varit på) och väckte mig. Avskyr att det är så uppenbart när någon ringer och väcker mig.. haha. När hon frågade om jag sov var jag ju tvungen att erkänna att så var fallet, men jag hade ställt klockan på 10 minuter senare så det var ingen större fara.

Ikväll blir det let's dance med mamma, fredagstradition! :)
På torsdag åker jag till Malmö, och hälsar på Hanna. Längtar!



Kommentarer
Therese

Mammor är nog bland det bästa Gud skapade.

2008-02-16 @ 00:35:45
Therese

Ett till inlägg:
Jag kommer hem sent på tisdagskväll nästa vecka och jag har stor lust att ses! Ska försöka plugga undan så mycket jag kan innan dess :)

2008-02-16 @ 00:37:37
clabu

....fast han (Gud) modifierade prototypen vid nästa skapelse och även den blev riktigt bra... :-))

2008-02-16 @ 11:58:35
Therese

Det har du rätt i Classe :)

2008-02-16 @ 18:17:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0