i väntans tider

Hanna är och jobbar sedan två och en halv timme tillbaka, och jag har bara slappat här i lägenheten.
Den lilla rundturen i stan på mindre än två timmar sög musten ur mej och när vi kom hem föll jag in i någon slags koma i Hannas säng... Hon väckte mej när det var mat. Hon hade lagat kycklingklubbor och gjort någon röra till som såg jättegod ut.
Tyvärr vet jag inte om det var gott, för mina smaklökar hade inte hunnit att vakna...... :(
Men Hanna sa att det var gott, så jag får väl tro henne :)

Har medan hon jobbat läst ut min bok, Luftslottet som sprängdes av Stieg Larsson. Sista boken om Mikael Blomkvist och Listbeth Salander. Tycker de böckerna är superbra! Fast den sista var lite trögläst....... :P

Sedan har jag tittat på Hundtricket, den är ju för rolig. Och pinsam. Haha. Skrattade så det ekade i vardagsrummet (inte så konstogt att det ekar när man bara har fem möbler och inget på väggarna), och undrade om jag störde grannarna. Men äsch, det kan de nästan ha, det är någon som hamrar och spelar Chers "Believe" på högsta volym. Köpte lite choklad att äta på under filmen, och nu mår jag illa :( Men man får väl skylla sig själv.

Nu lyssnar jag på John Mayer och väntar på att familjen ska anlända. Hanna slutade nyss att jobba, och mamma och pappa har försökt att hitta hit den senaste timmen.
Tyvärr kan ju varken jag eller Hanna hjälpa så mycket, jag vet ju inte ens vad området här heter........ :S

Hoppas de hinner hit innan klockan åtta, jag vill titta på let's dance!
Kan inte kolla på det utan dem nämligen, för de har med sig tvn. ;)


Kommentarer
Sandra

Låter perfekt härligt underbart slappt och skönt. Hoppas de hann fram
tid och att du mår bättre idag. Kramar!

2008-02-23 @ 22:22:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0