ny kaaaamera

Jaaaaaag har köpt en ny kamera!
 
Fick tillbaka 1900:- på försäkringen på den förra, och med den nya kameran, minneskortet, kamerafodralet, försäkringen och två batterier fick jag betala  1700:- .... och den är på 14,5 megapixel! :D
Inga roliga pengar att lägga ut när man redan gjort av med för mycket pengar denna månaden (och det bara är den 6 maj), men det är helt klart värt det... en nikon coolpix s710.
Så nu ligger batteriet på laddning, och jag sitter otålig bredvid..... har den inte laddats klart snart?

Förresten så mår jag bättre nu, efter tre dagar hemma... Så imorgon ska jag jobba. Känns bra :)



Nu har den laddats klart, och här kommer min första bild :)


Kommentarer
pappa

Riktigt bra kort dvs "mammakvalité"... Kanske skulle jag satsa på en sådan :-))

2009-05-06 @ 23:01:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0