Vuxenpoäng!

Jag som vanligtvis brukar laga omelett, köttfärssås, stekt kykling, stekt kött eller fiskgryta har för första gången i mitt liv gjort en gratäng! En broccoligratäng, den var både lätt att laga och god :)
Borde ju tagit kort på den, men tänkte inte på det, jag var ganska hungrig ;)

Gick just in på itslearning och jag har fått inlämning två i webbmedia godkänd, den där inlämningen där jag var så förvirrad med bilderna. Uuuuuuuuunderbart!
Den andra webbinlämningen hade inte blivit granskad än, men jag tror - och hoppas - att den också ska bli godkänd.

John är och jobbar kväll, och jag har tv-kväll.
The Big bang theory, Vänner, Biggest loser, Outsiders, Spårlöst och sedan Animal Cops Huston!
Jag har fullt upp alltså!

Skola imorgon!




Bild från sommarjobbet 08 - längtar så till sommaren!


Kommentarer
Anna

Åh, grattis va kul :) Det var du värd!

2010-02-01 @ 21:54:42
pappa

Jag håller med Anna...Det var du värd !!!

2010-02-02 @ 10:37:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0