Bilder från förra helgen

Jag har så många fina bilder från förra helgens resa till Nybro, Kalmar och Borgholm, att jag inte vet vilka jag vill lägga upp. Det tar ju sån satans tid att ladda upp också! Här är några av dem.


Kalmar


Borgholms slottsruin (med smuts på linsen)

















Borgholm


Lunch i Borgholm


Hamnen i Borgholm




Kalmar slott





Innergården på slottet






Så där ja. Glömde helt bort att ta kort på Nybro (men som sanningen ska fram fanns det inte särskilt mycket att ta kort på). Fast, jag borde ju tagit kort på Johns mentalsjukhus-vandrarhem. Får bli nästa gång.
Vi - jag, John och hans föräldrar - hade i alla fall en väldigt trevlig helg, roligt att komma resa bort och se Sverige litegran. Öland var hur mysigt som helst!


Kommentarer
pappa

Väldigt fina kort. Kalmar ser ut att vara en trevlig stad. Hade i och för sig varit intressant att se vandrarhemmet... kanske värt ett eget inlägg ??

2010-10-01 @ 15:29:16
Lena

Dit måste vi åka!

Fina bilder Julia!

2010-10-02 @ 18:15:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0