lampmysterium!


Jag har längelänge (sedan vi flyttade in) tyckt att det är väldigt synd att det inte finns någon lampa över den lilla skänken vi har i köket. Det blir så mörkt i köket med bara lampan över diskbänken och spislampan är tänd, och om man tänder lampan i taket blir det nästan för ljust.....




.... så tro att jag blev förvånad när John helt plötsligt tände lampan över mikron!



Jag är nästan helt säker på att det inte var en lampa där när vi flyttade in. Jag menar, annars hade jag ju kommit ihåg det - eller hur? ;)

Nu är ju bara frågan hur och när den där lampan monterades upp, i allra största hemlighet........

(Viktiga frågor man kommer på när man egentligen ska läsa en engelsk artikel om variationsteori.....)


Kommentarer
hanna

haha, jag har också upptäckt lampor jag inte trodde fanns :)

2011-02-09 @ 18:43:48
URL: http://seveninthemorning.blogg.se/
Pappa

Ibland, och för några utvalda, räcker det med att säga: Varde ljus (fniss)

2011-02-09 @ 23:11:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0