det går bättre

Champinjonsoppa till lunch - och jag kunde tugga champinjonbitarna! Hurra!
Har även trappat ner på värktabletterna idag, och känner inte av det än så länge.
Ansiktsformen har återgått till det normala, jag känner att jag fortfarande är lite svullen, men jag tycker inte att det syns längre. Det går åt rätt håll med andra ord!

Det är så ruskigt kallt i min lägenhet. Speciellt när jag bara suttit stilla och läst min kurslitteratur.
Har för närvarande på mig sockar, raggsockar, tofflor, byxor, linne, tröja, tjocktröja och halsduk. Hade gärna haft ett par vantar också men är ju inte så smidigt. Jag har en termometer som konstant visat på 20 grader sedan jag tog hit den för några veckor sedan, jag har sedan dess haft misstankar om att den är trasig. Jag la i den i kylskåpet idag för att säkerställa att den är trasig ... men inne i kylskåpet fungerade den perfekt. Tog ut den igen och tittade på den efter en timma - återigen visade den på 20 grader. Vad är det för fel på den? Det kan omöjligen vara 20 grader här inne!

Okej, det syns att jag är lite svullen upptäckte jag nu, men inte som förut. Egenstickad halsduk förresten, var missnöjd när jag hade gjort klart den eftersom den var så liten och tajt (skulle blivit en mössa var det tänkt men garnet tog slut), men den är perfekt för en kall inomhusdag som denna!


Kommentarer
Lena

Du ser mycket piggare ut!

2011-09-12 @ 20:56:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0