S som i slut

Nu är sagoprojektet äntligen slut.
Det har varit så roligt! Så roligt att spela teater med och för barn, men också roligt för vi i gruppen har verkligen kunnat samarbeta och göra detta tillsammans.
Jag är också stolt över min egna prestation, då jag som sagt fått hoppa in och spela huvudrollen då A-M blev sjuk. Jag fick då en roll med mycket ansvar, då den huvudrollskaraktären har mest kontakt med barnen under sagans gång. Ett ansvar som jag från början inte ville ha - men, jag fixade det!
Vi alla fixade det tillsammans och barnen har verkligen uppskattat teatern!

Jag var (är) således helt slut efter dessa dagar, och tacksam för att introduktionen för den nya kursen började 13 idag så att det i alla fall skulle bli en sovmorgon. Förstå då lyckan, då vår kursledare förklarar att vi är lediga imorgon. LEDIGA. Lyckan är total, jag tror att vi alla behöver det!


Kommentarer
Anonym

lediga imorgon? härligt med långhelg!! :)

2012-01-19 @ 16:54:11
Anonym

..tyckte hanna..

2012-01-19 @ 16:54:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0