mästerfotografen är pappa

Idag var pappa och Alexander ute medan jag och mamma var i Skara och handlade mat/övningskörde.
Detta resulterade i 250 kort här hemma på Nygården och jag tänkte bjuda på några av dem....
mästerfotografen är pappa........... :)

image512

Alexander med kollen!

image513

image514

GepardBarbro.........

image515

Så mysig bild på de två :)

image516

Hoho?

image517

Jahaja.. Därför han stod där och kikade :)

image518

Åh, älskar min katt :)

Hon luktar så gott nu när hon är ute! Om kvällarna när vi ska sova ligger jag bara och luktar på henne. Hon luktar friskt på något sätt, skog nästan. Och så har hon nog fått mer päls, hon är lite burrigare :)


Ikväll blir det melodifestival med mamma och pappa, lite namnsdagsfirande med lite choklad också ;)
Mys :) På torsdag åker jag till Hanna, jääy! Jag längtar!


Kommentarer
hanna

fy fn vad bra...

2008-02-17 @ 13:56:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0