bada?

Jag känner att mina dagar nu mera är fullbokade.
Och det stämmer inte. Har inget inbokat i min kalender mer än jobb och körlektioner (och jag jobbar endast 3-4 dagar per vecka).... Men på något sätt har jag hela tiden något att göra.
Det är skönt, men jag har inte sovit ut på flera dagar... men det är bara för att jag inte vill sova bort solen ;)
Idag har jag inget inbokat, så jag ska (hör och häpna) nog åka och bada. Jag är inte direkt känd för att ligga och plaska i sjöar...... Men idag blir det nog så :) Härligt!

Mamma, Hanna och Alexander är i sommarstugan. Där är det soligt, nästan för varmt har jag hört, och jag är så avundsjuk! Vill också vara där!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0