Men du ser ju så ung ut!


Jobb på dagis måndag-fredag, och ha brorsonen på besök på helgen.
Det blir dagis hela veckan! PHU!

image497

Tror jag överlåter barnpassandet till mina föräldrar, de som inte tröttat ut sig på sina jobb ;) hahha....
Skönt att jag ska få lite ledigt och gå ut i Skövde ikväll! Ser jag fram emot!


På onsdag far jag iväg till Malmö och Hanna, och det ska bli SÅ roligt!
Så roligt att träffa Hanna, men också roligt att träffa Anna!


När jag jobbade i veckan fick barnen under mellanmålet gissa på hur gammal jag var .
De kom fram till att jag var fem år.
När jag då sa att jag är tjuo (eller a, snart) sa en tjej
"Tjugo............ men du ser ju så ung ut!"
Vet inte riktigt hur jag ska ta det ;)



Kommentarer
Sandra

Det är så roligt, för barn har verkligen ingen koll! Men du ser ung ut, måste jag säga! :P

2008-03-15 @ 18:50:03
URL: http://sandralindqvist.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0