jag borde sova.........

Idag har jag jobbat nästan 10 timmar.
Det har faktiskt varit en bra dag (är lite förvånad själv), men när jag slutade kände jag hur trött jag var.
Så jag lovade mej själv att gå och sova tidigt, nu är klockan runt halv tio, (har ingen aning, skärmen har gått sönder just där klockan visas....), så jag borde ju dra mej till sängen snart. :).

Det finns tre anledningar till att jag borde sova inom en väldigt snar framtid;
- jag har jobbat länge.
- jag har en låååång dag imorn med.
- jag ska gå upp vid halv sex, för

jag har tagit tag i mitt liv och beställt min första körlektion.

Ja, även jag är lite chockad! Ser fram emot det, dessvärre börjar den klockan sju......... på morgonen.......... :O

Sedan blir det jobb åtta timmar, och efter det ska jag någonstans och fixa en grej som jag inte tror att jag kan nämna här eftersom det rör sej om en present :).
Men min poäng är att den beräknade hemkomsten är sent!
Stackarstackars mej...............

image610

Me und sis, ser ni likheten?


Kommentarer
Ellen

Julia du är DUKTIG! Nu är jag stolt över dej :) Lycka till på körlektionen, tror allt det kommer gå utmärkt.. bra att jag vet vilken tid det är, ska nog åka hem å lägga mig fort som attans när ja slutat ;)

2008-05-13 @ 06:19:07
URL: http://ellenl.blogg.se
hanna

ooo...nu är klockan halv åtta, vilket betyder att du kört runt i en halvtimma..jag vill ha rapport sen!

2008-05-13 @ 07:34:52
URL: http://kiwis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0