malmöööö

Igår kom jag till Malmö vid fyra, och en tjugo minuter senare anlände även Ellen till storstan :).. Vi möttes upp av Caroline och efter ett litet stopp i Hannas lägenhet åkte vi hem till Caroline där hennes 20årsfest skulle äga rum.
Fint väder + trevliga människor = bra utgångsläge för en lyckad fest!
Dessvärre har jag fått en släng av halsfluss (min egen bedömning) och jag orkade inte dansa på Slagt ända till fem. Ellen längtade efter att få slänga av sej sina mördarskor (men ack så snygga!), så vi tog en taxi hem runt tretiden.
Caroline hade fortfarande dans i fötterna och stannade kvar på Slagt! :)
Både jag och Ellen slocknade snabbt när vi väl kommit hem. Ellen vaknade upp utan bakfylla och jag vaknade upp och mådde
f ö r j ä v l i g t
. Och det gör jag fortfarande.
Ellen och Caroline har spenderat lite pengar i stan idag, och jag har suttit hemma och tyckt synd om mej själv. Haha. Som vanligt. Blir så ynklig när jag är sjuk :P
Ikväll är det Eurovision och det ska självfallet ses, vet ej riktigt vart när och hur. Men det löser sej i alla fall :)
Blir dock en väldigt lugn kväll för mej......

image631
122918-633122918-632

122918-634
122918-635
122918-636122918-639
122918-638122918-637

Blev inte så mycket kort tagna igår, men dessa människor fastnade ändå på de kort jag tog... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0