Solsolsol

Just nu sitter jag på Hannas balkong och badar i sol!
Underbart! Jag fullkomligt älskar det här vädret!

Igår sprang jag och Hanna runt i affärer nästan hela dagen. Jag letade efter skor, jacka och jeans.
Efter ett tag kom jag på... varför behöver jag en jacka när det är sånthär väder?
Provade massa jeans och hittade inga som jag ville ha. Då kom jag och tänka på..... varför ska man ha jeans när det är sommar och sol, då vill man ju ha shorts!
Skor tittade jag faktiskt efter, men hittade inga.
Jag hittade däremot ett linne och en tubtopp, de enda saker jag inte letade efter. Så typiskt mej!

Nu är Hanna och jobbar, och jag hart tänkt att sitta här på balkongen ett bra tag till!


Kommentarer
hanna

hmf... jag som tänkte att du ska kila över till mitt jobb med lunch till mig...typ... men fine, sitt du där och bli brunare och brunare och brunare...

2008-05-10 @ 11:47:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0