örhängshållare.. :)

Alla som känner mig väl vet hur mycket smycken jag har.
Jag har länge funderat på hur jag ska förvara dem. I Båstad hade jag allt liggande i en skål, vilket medförde vissa problem med ihoptrassling och svårt att hitta rätt smycken. Hittade jag ett örhänge kunde det dröja innan jag hittade det andra - tja, ni förstår.

När jag har börjat fundera på något så kan jag inte riktigt släppa det. Sen vi kom till Göteborg har jag funderat på hur jag ska ha mina örhängen.. och jag kom på det!

Så detta har jag suttit och pysslat med de senaste timmarna....





Visst, krokarna den hänger i är inte så fina, och den är lite sne och ojämn, men jag tycker det ser lite charmigt ut :)
Det är så roligt att sitta och pyssla med sånt här! Och roligt att jag för en gångs skull avslutar projektet ;)
Känns bra........ och då blir jag så häääär glad... (visserligen syns bara halva jag och hur glad jag är, men den resterande halvan av mig är lika glad, det lovar jag)



Frågan är ju om pojkvännen blir lika glad när han kommer hem. Jag försökte beskriva vad det var jag ville göra för några dagar sedan, och han tyckte inte att det lät så fint.... Hmm, får se när han kommer hem :)


Uppdatering

Örhängshållaren blev just uppdaterad till en örhängsocharmbandshållare ;)


Kommentarer
Anna

WOW!

2010-01-22 @ 18:38:27
John

Jadå, det blev jättebra gumman :)

2010-01-22 @ 20:50:01
Lena

Jättefint Julia!

2010-01-23 @ 08:15:20
Sara

Fasen vad coolt! Du är riktigt kreativ du!

2010-01-28 @ 20:50:18
URL: http://saraleverin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0