kvällsmat


Idag gick John upp kl 05.00. Frivilligt.....!
Det händer inte ofta kan jag meddela (men visserligen- vem brukar gå upp klockan fem frivilligt?).
Han skulle nämligen spendera dagen på havet tillsammans med sin pappa och hans kompis och fiska.

Han kom hem lycklig med 10 st makrillar (jag fick förresten just reda på att det heter makrill och inte makgrill.....), som han gladeligen rensade och filéade (stavas det så?) medan jag höll mig på behörigt avstånd...







Väldigt gott blev det i alla fall, och jag tror att pappa är lite avundsjuk nu när han ser detta ;)


Kommentarer
Sara

Det är ju fina fisken när man blir servad med middag på det sättet! ;)

2010-06-22 @ 21:08:22
URL: http://saraleverin.blogg.se/
pappa

Pappa är avundsjuk. Sista gångerna vi fiskat makrill, mina bröder och jag, har fångsten knappt räckt till pålägg ens.

Bra jobbat John.... och det ser väldigt gott ut !!!

2010-06-22 @ 23:25:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0