Måsten just nu:



- Bli frisk! (eller ah, att tandinfektionen ska ge sig, förkylningen skiter jag i nu) så att..
- .. jag kan börja träna! (Och köpa träningskläder:)
- Skaffa bibliotekskort
- Söka in till högskolan (har ääääntligen bestämt mig vad jag ska göra med mitt liv)
- Köpa regnställ och överdragsbyxor, gärna ett par höstskor (till jobbet tyvärr)
- Lämna in kameran på lagning
- Mentalt förbereda mig och sätta undan pengar för att dra ut de eländiga visdomständer (tror nämligen att tandläkarna kommer råda mig till detta)

Det var nog allt! :)


Familjen; Jag har förresten börjat skissa på en önskelista till jul, vill gärna att ni ska göra detsamma! :)



Kommentarer
Anna

Vad ska du plugga? :)

2010-10-06 @ 12:26:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0