helgen

Det slutade med en övernattning på Sahlgrenska med provtagning osv. De kom aldrig fram till vad det var helt och hållet, utan att jag ska höra av mig om jag mår sämre igen, då det kan vara blindtarmen som spökar.

Det är lustigt (.... kanske fel ord..). Hade jag inte skrivit på min blogg om att jag hade ont, och pappa hade läst och bett mig ringa Kerstin, så hade jag nog aldrig ringt till sjukvårdsupplysningen. Eftersom när jag kom hem från skolan kände mig bättre. Jag låg ju med telefonen i handen på morgonen och tänkte ringa när jag hade så ont, men valde att inte göra det då det kanske skulle gå över.... och det smärtan lättade och jag skulle nog aldrig ha ringt. Kanske måste fundera lite på det där.

Har haft en väldigt trevlig helg för övrigt! Kusiner, fastrar, Hanna, mamma, John och snart så ska vi åka in till stan och träffa Hannas kompisar Klyftan och Christine. Nu väntar en ny vecka med något i skolan varje dag, och jag har ca 150 flummiga sidor ur min kurslitteratur att läsa tills på torsdag. Tjoho!!


Kommentarer
Eva och Mats

Hej Julia!



Vilken "blandad" helg du haft.Skönt att höra att du är bättre!

Sköt om dig!

Eva och Mats

2011-04-10 @ 15:51:32
John

Det har varit en trevlig helg trots starten på den =)

2011-04-10 @ 18:01:05
pappa

Fast när vård-proffs uppmanar att ta kontakt med akutmottagning är man nog lite dum i huvudet om man anser att man själv vet bäst och avstår...

Bra att du lydde råden/pappa

2011-04-10 @ 18:23:07
Anna Milton

Vad skönt att du mår bra nu Julia, blev allt lite orolig när jag pratade med Hanna!

Hoppas det blev en bra helg trots allt =)

2011-04-10 @ 22:25:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0