pyssel

När jag inte har så mycket att göra så får man helt enkelt komma på saker att göra.
Jag älskar att pyssla, så det har blivit en del pyssel under den senaste tiden.
Några ord jag satt över ytterdörren.
Ännu en pepp-tavla. Den känns dock lite tom, så det kan hända att det blir lite mer pyssel med den.
Just dessa ord var ett projekt jag inte trodde att jag skulle slutföra, då det var lite pilligt och svårt.
Kan ni se med vilket material jag gjort det? (Hanna får inte svara, hon såg det här hon var här i helgen....) :)


Kommentarer
Lena

Fint Julia!



Jag tror du har virkat...

2011-08-09 @ 17:41:32
Hanna

Oj, men vad snyggt det blev att sätta orden där!

2011-08-09 @ 19:33:27
Julia

Tack! Virkat, alldeles rätt :)

2011-08-10 @ 21:26:19
URL: http://choulia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0