överraskning

Pappa hade en önskan om att se bilder på mig, först och främst på mitt nyklippta hår.
Det ser väl ut som vanligt tycker jag.. eller?


   

Gårdagskvällen spenderades i Borås på Sagateatern, där Magnus Betnér uppträdde.
Det var Johns födelsedagspresent från mig, och det var superroligt!
Roligast av allt var att han inte visste vad vi skulle göra. Han har varit så nyfiken och ställt frågor hela veckan, men jag har inte sagt något. Han blev väldigt fundersam när vi väl var på centralen och han förstod att vi skulle till Borås, och jag sa det,
"Jamen, jag vet ju hur mycket du gillar att åka buss, så jag bjuder dig tur och retur till Borås på dubbeldäckaren..."
Hur som, kvällen blev lyckad och vi hade roligt!


Kommentarer
John

Ja det var en jättebra överraskning och vi hade jättetrevligt :)

2011-03-13 @ 17:54:58
Lena

Du är bra på presenter Julia! Och fin i håret också!

Men, så var det där spenderades.... :)

2011-03-13 @ 21:36:11
pappa

Det kan jag förstår... Han verkar vara jättekul...

Jag tycker inte det är någon stor skillnad dvs lika snygg som vanligt :-))

2011-03-13 @ 21:44:58
Sanna

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-08 @ 21:21:57
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0