besviken.

Extraprisnörd som jag är (har nog fått det från pappa) går jag alltid in på ICA:s hemsida och kollar vilka extrapriser som gäller innan jag lägger upp veckans mat och handling.

Extrapriserna denna veckan är;

- två 200grams chokladkaka för 28:-
- två påsar chips/ostbågar för 30:-
- sex stycken Findus färdigrätter för 100:-
- tre Kelda grädde/vaniljsås för 20:-
- två paket köttbullar/kryddjärpar för 35:-
- två paket Buffalowings för 35:-

Ingenting som jag vill ha. Äter inte godis. Äter inte färdigrätter. Äter verkligen inte mamma scans köttbullar eller ännu värre; kryddjärpar. Köper inte keldas grädde - jag vill ha riktig. Och Buffalowings? Är det ens mat på dem?

TUR att reklambladet för den ICA affär som jag handlar i hade lite mer att erbjuda. Kaffe, prinskorv och blandfärs! :)


Kommentarer
hanna

hahaha.. ja du ÄR verkligen pappas dotter där... :)

2011-11-04 @ 12:13:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0