Så..

Mina nära och kära, nu vill jag att ni sätter er ner och tar en allvarlig funderare på vad ni önskar er i julklapp.
Ich habe nicht vielen Geld (Mutti, hur var tyskan här då?) - så jag vill gärna kunna portionera ut julklappsinköpen lite så att det inte blir vääärldens chock för ekonomin den 18 december.


Dessa paket fick jag av min fina syster i början på december förra året, ett paket att öppna varje dag i december. Gissa om jag blev glad.

Annars har jag en go söndag framför mig; plugga, laga mat, kolla till Kajsas lägenhet, städa eftersom mamma kommer imorgon, promenad/träna, inhandla bakteriedödande tvål inför operationen. Hm. Undrar om jag glömde något roligt nu? Jooo, Beck går som söndagsfilm på fyran ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0