färdigt?

Jag tror inte att jag visat bilder på hur det ser ut i lägenheten nu när jag fått upp lite saker på väggarna.
Provisorisk skohylla, tror inte att den kommer fungera i längden då blöta skor nog förstör träytan, men jag blev verkligen galen på alla skor som bara stod och skräpade!
Här är lite blandade bilder. Mammas naturfoton och så bilderna på familjen.
Det var ganska befriande på något sätt att sätta upp de tavlorna, jag brukar alltid vara så petig med mellanrum och att allting ska bli rakt och prydligt och likadant. Men jag bara sprikade upp spikar och slängde upp tavlorna. Det var så skönt. Haha, men jag ska nog rätta till dem så de inte sitter så snett ;) Och hänga upp en till tavla i vänstra hörnet!
Spegeln hänger äntligen på väggen!
Jag har även fixat med elen i köket, så jag slipper använda eluttaget som sitter i taket över köksbordet. Nu har jag en sådan där tre-dosa som är lite bakom kylskåpet, uppe på rören så att den inte kommer i kontakt med vatten om det skulle regna in igen... Kanske inte den bästa lösningen, men det får vara så tills jag kommer på något bättre!


Kommentarer
pappa

Jättefint Julia

2011-09-06 @ 21:00:59
Anna-panna i Malmö

Åh vad mysigt du har gjort det. :)

2011-09-22 @ 21:54:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0