F som i födelsedagskalas och föreställningar

Under veckan som gått har båda mina fina föräldrar fyllt år, stort grattis till både mamma och pappa!
Helgen har spenderats hemma på Nygården där vi haft 60årskalas för pappa. Det har varit slitsamt, men roligt! Jag är dock glad över att det är åtta år kvar tills nästa 60årskalas.. ;)

Imorgon börjar föreställningarna för barnen! Det ska bli roligt!
Dessvärre har det som inte får hända skett; A-M som har huvudrollen har blivit magsjuk. OH NO!
Det är bestämt sedan tidigare att jag är reserv för huvudrollen, så tja.. jag är nybliven Blaff!
Så, kvällen har gått åt till att öva repliker och en rap/sång. Lite nervöst är det allt, men jag tror att det ska gå bra. Tre föreställningar imorgon - hoppas innerligt att A-M är frisk tills på tisdag!

Tänk på mig imorgon, gärna lite extra vid 9.30, 11.30 och 18.00!


Kommentarer
Lena

Det kan du lita på!

2012-01-15 @ 20:29:30
pappa

Samma här.....

2012-01-16 @ 11:55:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0