F som i funderingar

Det är bara onsdag, men jag är lika trött som om det vore fredag. Eller sista dagen på en hundra dagars lång vecka. Sagoprojektet och allt vad det innebär suger verkligen musten ur mig.
På onsdag nästa vecka har vi den sista föreställningen, och det är även den sista dagen på denna kursen.
På torsdag, dagen efter, börjar nästa kurs.
Hej-kom-och-hjälp-mig-jag-behöver-få-vila-huvudet!

Sedan vill jag gärna svära lite över bristen på information från Artisen. Men det kan jag göra någon annan gång.

Förresten, är det tänkt att jag som hyresgäst ska städa upp efter rörmokaren och elektriken som varit här och kopplat in min radiator? Och, är det verkligen helt okej att de går in med ytterskor? Över min stora matta?


Kommentarer
Anonym

Åh, jag förstår precis! Skriver min sista tenta på lördag och på måndag börjar mina nästa tre kurser. Däremellan ska jag flytta!

Lycka till med föreställningarna!

2012-01-12 @ 17:55:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0