I som i Inflyttningsfest

Igår var jag på inflyttningsfest hos Gaby och Mårten. Temat för kvällen var 90talet. Ett lurigt decennium tycker jag själv, känns som det fanns många olika stilar på 90talet. I och med att mitt liv just nu är nerpackat i lådor, påsar och väskor på inte mindre än tre olika ställen så var det här det närmaste 90talet jag kunde komma. Tight klänning med konstigt mönster, synliga BH-band, stora silverringar, tight halsband, slivrig ögonskugga, rakt hår med mittbena.

När tusan blev mitt hår så här långt?
Fasen, tänk om man kunde vara sådär snygg hela tiden! ;)


Kommentarer
Lena

Fint Julia! Du är alltid så där snygg :-)

2012-05-27 @ 14:15:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0