Stackars Barbro..

.. helt slut efter en intensiv pluggdag.
 
 
Lika så jag, efter en intensiv pluggperoid. Har nog aldrig varken läst eller skrivit så många uppgifter på så kort tid tidigare. Idag ska examinationsarbetet in, och jag är ändå hyfsat nöjd. Men, jag känner mig inte säker, så snälla gode gud, ett G. Det enda jag begär!
Imorgon avslutas denna kursen och det känns underbart! Den har varit väldigt intressant, men som sagt, intensiv. På litteraturlistan för nästa kurs finns fyra obligatoriska böcker, varav en som jag redan läst. FYRA!
Det känns som om jag ska på semester!
 
Jag har även insett att jag i dagarna kommit halvvägs i min utbildning. Något jag aldrig trodde skulle ske, men sedär, jag hade fel :).
 


Kommentarer
pappa

Så bra.... och så fin nya sidan ser ut.
Jag håller tummarna för att det minst blir ett G... fast du är förstås värd MMMMMVG/kram

2012-10-30 @ 17:12:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0