Alltid

Tavlan är en fläck med färggrann ram


Igår var jag hemma. Det var skönt.
Passade Alexander med mamma, och han är ju så söt.
Vi var även i Skövde, och Alexander fick följa med. Så jag gick och sköv honom i en kärra/barnvagn/vad man nu ska kalla det. Fick en del blickar, haha.
Frågade mamma om hon tyckte det var bäst att det såg ut som om hon var Alexanders mamma, eller jag. Vi kom fram till att vi borde haft varsin skylt som det stod "farmor" och "faster" på : ) Hann ej införskaffas innan vi åkte till Skövde...

Var i skolan idag. Hade egentligen bara en lektion visade det sej när jag var där, hade kunnat ta en senare buss så jag slapp vara där hela tiden, menmen. Tittade på när klassen hade kondition på gympan, och var rätt så glad över att jag slapp : )
Radio Varan (om det nu stavas/heter så) var i skolan idag, och es2 och es3 sjöng "En sång till friheten", och sedan sjöng min klass "Gabriellas sång". Vet inte hur det lät, ingen aning faktiskt, jag koncentrerade mej mer på att försöka sjunga.. och det gick sådär kan jag ju tillägga. Halsen blev helt torr, och sedan blev jag jätteyr när vi var klara : / Kändes som om jag skulle svimma.
Sedan var det musik och kommunikation lektion. Och la mej ner lite, och sen drack jag lite vatten och mådde lite bättre.
Åkte hem efter den lektionen, och det var hur skönt som helst.. Är helt SLUT!
Ellen undrade om jag inte ville följa med till Skövde nu, men jag var smart nog att tacka nej. Nu ska jag bara ta det LUGNT! : )

Vet inte varför, men det känns som om det är fredag idag.... Och det är det ju inte. Tyvärr.

Hur som helst, det var jättekul att vara i skolan idag. Träffa folk : )


Kommentarer
hanna

"bara faster.." ja det vore ju bra :) haha, "jattekul i skolan" ta vara pa den kanslan.. kram

2006-12-09 @ 06:23:05
URL: http://kiwis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0