Blindtarmen


Det känns som om.
Jag vet inte.

Som om jag ser klart, vad det är som betyder något.
Och vad jag klarar mej utan-

JO! Nu vet jag.
Det känns som om jag opererat bort blindtarmen.
Tagit bort något jag klarar mej utan, men det smärtar lite.
Ibland får man verkligen till det!

Är hemma hos C nu, han i sin tur är i Falköping och hämtar sin bil som varit på lagning.
Är tänkt att jag ska åka in till Skövde idag och försöka hitta något att ha på mej till nyår, men förhoppningarna är inte så höga... Mellandagsrean har ju pågått i några dagar och folk blir ju som galna när det är rea. Sedan vet jag inte om jag är så pigg på att bli uttittad en dag till.
Fast idag ser jag nästan ut som en normal människa som har ett sår mellan ögonen.
Igår liknade jag han i X-men, han som är med i början och är ond, han attackerar lastbilen som Logan kör.
Hmm... Var lite svullen igår ja!

Imorgon ska jag jobba, och det kommer bli intressant!
Jag vet inte hur många gånger jag kommer får förklara att jag trillat, men det kommer väl bli ett antal gånger chansar jag på. Och så har jag ju väldigt ont i lillfingret, på vänstra handen. Den som jag drar fram varorna med alltså. Kommer som sagt bli.... intressant.

Fattar inte hur allt händer mej. Känns som jag är sjuk KONSTANT!

Och återigen har min blogg dummat till dej- radbrytningen funkar inte som den ska, som ni såg på förra inlägget kanske. Får se hur det blir nu!


Kommentarer
Anna

Ar ocksa lite sjuk - har haft ont i halsen i en vecka och nu har ja ont i huvudet ocksa.. om huvudvarken beror pa att tv har ar pa HOGSTA volym eller den ca 10h langa resan hit (Koh phangan)som vi tillbringade bla. sittandes pa ett golv eller uppe pa ett batdack dar vi fick saltvatten i over hela oss vet ja inte..
kramar

2006-12-29 @ 17:14:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0