Lite bilder


Vi kom hem inatt vid 01, och jag var trött i morse. Sjukt trött.
Men det var jättebra igår! Lisa och hennes arbetskamrater var jätteduktiga : )
Och det fanns lax på julbordet, så jag blev till och med mätt :D
Himla trevligt var det : )
Vi sitter på båten, och så säger Robin "Tänk om vi störtar". Hmmmmmm...
Har kommit fram till, att den gången jag dör så kommer det vara med Robin, och i hans bil.
Känner det på mej bara!
Igår var nära-döden-upplevelsena visserligen inte hans fel, utan det förbaskade regnet.
Men det känns alltid som döden är nära när jag sitter i hans bil..


Idag när jag var på väg hem med bussen fick vi stanna och vänta jättelänge i rondellen vid posten,
för någon idiot hade kört vänster i rondellen!
Tänkte, "Stackars turister, lite pinsamt för dem", tills jag såg att det var en svensk bil.
Haha. Ja, alla har väl bra och dåliga dagar?

Ni som är i Thailand, här kommer lite julstämning! :D


Tog kortet med tomteram på Barbro med mobilen, och den blev så fruktansvärt ful så jag var tvungen att lägga upp den där...  och ha den som bakgrund i mobilen.
Det sista kortet är tänkt att visa vårt juliga landskap vi har här den 15 december.
Verkar som om snön bara plötsligt försvann när jag tog kortet? Konstigt?.....

122918-9

Och se här Hanna, vad vi har gjort!
Draperiet är borta, och - tada! en möbel! (som vi snickrade ihop natten mellan lördag-söndag)
Är ju inte så vacker bakifrån, men frammifrån är den perfect ; )

Nu ska jag nog ta och plugga lite.


Kommentarer
hanna

ehm...OJ..... OJOJOJ. Jaha. jaja, det blev val bra ;) Och barbro ser val ut som vanligt ;P tack for julstamningen, har ar det noll med sadan.. :) hur gar det med planerna att ta sig hit forresten?

PUSS

2006-12-14 @ 15:33:54
URL: http://kiwis.blogg.se
hanna

ehm...OJ..... OJOJOJ. Jaha. jaja, det blev val bra ;) Och barbro ser val ut som vanligt ;P tack for julstamningen, har ar det noll med sadan.. :) hur gar det med planerna att ta sig hit forresten?

PUSS

2006-12-14 @ 15:33:55
URL: http://kiwis.blogg.se
PoK

Hej. Väldigt bra med hyllan där...någon risk för att Barbro bollar med översta flaskan ?? Har du fått mail från Hanna ?? Misstänker att hon är förargad på mig......får inga mail...snyft...därför har jag köpt en helikopter...till något barn...kanske...eller nått...kramis

2006-12-14 @ 18:51:25
Anna

Tack underbara du for julstamningen - sa sott av dig :) Vi gor val vart basta for att fa nagon slags julstamning har men det gar inte sa bra.. I onsdags kvall kom jag och hanna pa - ar det inte Lucia idag?.. Kramar

2006-12-15 @ 08:56:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0