fortfarande




Uuuusch :( Känner mej inte alls bra.

Var på vårdcentralen igår, och de konstanterade det jag anade- att jag var sjuk.
De tror att jag fått någon bakterie, så jag fick ngn medicin.
Men hon tyckte inte att det var så bra att det rosslar (eller vad man säger) i mina lungor när jag andas.
Så därför hoppades hon på att jag inte skulle få lunginflammation eller så, och med medicinen hon gav mej bör jag inte få lunginflammation.

jag vaknade när Christian gick vid åtta. Jättetrött, men jag kunde inte somna om.
Istället låg jag och tyckte synd om mej ett litet tag..
Kommer missa stjärnorna idag, och det är inte alls kul :/
Vi skulle pyssla, och jag älskar att pyssla...
Hm, får se om jag mår lite bättre sen.

Idag ska jag faktiskt bege mej ner åt "stan" och köpa kattmat. Jag har inte tidigare lämnat lägenheten under tiden jag varit sjuk (förutom när jag skulle till vårdcentralen).
Bör även duscha, men när vattnet landar mot golvet så låter det så högt, och det orkar mina stackars öron inte :( Hm....... vart är mina öronproppar?

Nu ska jag nog ta och försöka äta lite frukost.



Kommentarer
hanna

usch...a andas bara inte ordet "lunginflammation" nar farmor ar med.... da kommer hon och skoter dig sjalv.. krya pa dig lillan....

2006-11-22 @ 14:49:43
URL: http://kiwis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0