Jaha?


..... jag är trött.


Och det är torsdag. Bara en dag till i skolan.

Imorn ska jag på MoPs musikfestival, och det ska bli kul :) Se hur det är.

På lördag ska jag åka till Ljung och gå på Viktorias och Victorias fest. Det ska bli trevligt :) Verkar som om de bjudit väldigt många, och jag kommer inte känna någon förutom klassen så... Men det blir nog bra.

Christian har blivit sjuk... Så synd om honom. Och det tycker han även själv, imorse var han så ynklig :P. Stackarn.

Måste hem i helgen och hälsa på pappa med. Han är ju ensam hemma nu när mamma och Hanna är bortresta.


You have lost yourself.


Kommentarer
hanna

stackars christian.... (mohahahahaha) ha så skoj på festen :)

2006-11-09 @ 22:10:25
URL: http://kiwis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0