Måndag.

Suck...... Det är så jobbigt att börja skolan efter ett lov. Jösses vad trött man är.
Så är det ju egentligen tänkt att man ska komma helt pigg och utvilad tillbaka till skolan efter lovet.... icke sa nicke.. har det någonsin hänt?
Just däääärför är det så SKÖNT att jag bara ska gå halva dagen idag, för jag ska till Falköping och röntga mina fötter och händer. YEAH!

Igårkväll pluggade jag en massa och det gick finfint, så bra att jag faktiskt är nöjd med idrottsprovet jag precis gjorde. Kanske tillochmed kan bli ett VG på det provet :P
Jag som var så knäckt igår morse när jag skulle öva inför det.... "det kommer aaaaaaldrig att gå!"
Men det gjorde det :)

Vi kollade på Gothika igår, och USCH vad läbbig den var! Jag skrek två gånger (stackars grannar), och kunde knappt sova inatt.
Jag förstår inte varför jag envisas med att se på skräckfilmer när jag VET att jag inte kan slappna av veckorna efter det att jag sett en.... Går omkring och blir skrämd av minsta lilla sak.
Igår kväll t ex, i filmen skriver spöket med blod på en vägg "not alone", och så skrev någon som kommentar på mitt dagboksinlägg på lunar "you're not alone".... Liiiite läskigt, eller hur?

Sitter nu och väntar på att mina kära klasskamrater ska bli klara med sin naturlektion.
Jag är nämligen hungrig som bara den (så blir det när man glömt att köpa bröd till frukosten). Men tyvärr är det köttbullar till mat i skolan, och de som känner mej vet att jag avskyr köttbullar, korvar och hamburgare som är gjorda i någon fabrik.

Senare ikväll ska det vara kalas för min gamla syster. Hon fyller ju 21 imorn, den gamlingen.. Jag har köpt många trisslotter ;)... Och det ska bli kul att komma hem. Igen. Fast jag var hemma i lördags.
Är det inte bra mamma, att jag alltid vill komma hem nu förtiden? :D



Kommentarer
Lena

Jo, det är ALLTID kul att träffa dig.

2006-11-07 @ 19:25:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0