Morgon

Yeep. Då sitter jag här.
 
Det är mörkt ute, jättemörkt. Och snart ska om ca 43 minuter ska jag gåiväg till bussen.
oooooo, det kommer att vara så kallt ute!

Var tänkt att jag skulle lägga mej tidigt igår, så att jag var utvilad idag, (ska ha ett svensk nationellt prov idag hela dagen). Men som vanligt så blir det inte riktigt som man tänkt sej, jag somnade någon gång vid 23:30. Suuck.
Men jag är faktiskt inte så trött idag. Tog bara en halvtimma för mej att bli klar och deeet är ovanligt!

Känner inte riktigt för att skriva uppsatsen. Gick inge vidare på den som var innan :S Men denna gången ska jag förhoppningsvis ha tid, på ungefär 5-6 timmar borde jag hinna! :P
Man får la tänka........ positivt, som Jonna sa häromdagen. (Haha. Den matrasten var riktigt kul).


Sitter här och knaprar på Christians halstabletter, för han har självklart smittat mej med sin dunderförkylning... Jag har dock bara blivit lite sjuk och hoppas att det bara stannar vid lite sjuk.

Om två dagar åker Hanna och Anna, och det kommer bli fruktansvärt tomt och trist :(. Kommer sakna dem som bara den.


Kommentarer
hanna

skippa skolan och joina oss då ;)

2006-11-14 @ 09:43:56
URL: http://kiwis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0