skitmedicin


Jag som trodde att jag skulle bli frisk nu, eller snart, eller bättre..
Men vad är det som händer? JO, JAG BÖRJAR SPY AV MEDICINEN ISTÄLLET!
Jag orkar inte mer.... Inte nog med att jag mår piss så ska jag gå omkring och må illa och spy av medicinen i TIO dagar istället.... : /

Jag tänkte medicin-vägra, men som mamma och pappa lugnt sa så är det farligt med lunginflammation, och man måste äta medicin.
Känner mej som en tjurig femåring som kniper ihop läpparna när man ska ta hostmedicinen.

Suck.

Kan man inte bara bli frisk?

Bara för att det är så synd om mej så funderar jag på att åka till stjärnorna idag.
för så länge jag inte hostar, spottar eller slemmar på någon så borde de inte bli sjuka...

åh fan.




Kommentarer
Lena

Nänä, nu stannar du hemma, inga utflykter!
Kram på dig, hoppas det blir en bättre natt!

2006-11-29 @ 21:48:39
Sås

Choooulia!! du måste bli frisk nu. men du... pratade me mamma förut o hon sa att spyr du ändå efter du har tagit medecinen så funkar den ändå inte..för då.ah spyr du ut den...
Bara en tanke ..
Hoppas du vekrligen blir frisk snart :D kram från såsen

2006-11-30 @ 12:44:18
PoK

Mänga helande kramar....'
papa

2006-12-01 @ 01:16:50
hanna

ja.. BLI frisk ngn gang. detta borjar ju bli jobbigt. :S

2006-12-02 @ 13:57:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0