Listor är bra



I fredags var jag på kalas hemma hos Christian, och det var  så goood mat!
Jag är en sådan person som älskar smörgåstårta och cheesecake. Och det var just vad vi fick :).
Han blev också glad för soda streamen han fick av mej och min familj :D Yeah, jag är så bra på presenter!... hm.
Var ute på Krikelin på kvällen och det var skoj :D Dansade gärnet med Caroline och Ellen, så trevligt så :)
Och det var huuuur många lumpenkillar ute som helst! Blev lite småchockad. Men det var roligt det med! (Christian, du behöver inte känna dej orolig :P).

Idag jobbade jag och det var helt okej.. Dagen gick hyfsat snabbt och det var ingen otrevlig/trevlig kund som direkt stack ut från mängden...
Men det kan ju lätt bli långtråkigt när man sitter i kassan i en liten affär... väldigt långtråkigt...... Och då brukar jag skriva listor (jag tror det går i familjen, Hanna skriver också alltid listor...).
Min första lista var vad jag ska köpa i Ullared. Nästa lista var vad vi ska köpa på IKEA (när vi väl har vunnit storvinsten och ska åka dit). Listan efter det var på alla maträtter vi skulle kunna göra. Nästa lista var vad jag önskar mej i julklapp (kom på två saker- inte så bra). Den sista listan var vad jag ska köpa till alla i julklapp. Mycket bättre. Den listan höll jag på med halva dagen, och nu är det bara två personer som jag inte vet vad jag ska köpa till :)
Så den listan sparade jag, och alla andra slängde jag. Som vanligt.

Åkte sedan hem och åt kycklingfiléer, ÄLSKAR den maten... ojoj...
Så det har väl varit en bra dag i guess :).

Imorn ska jag, Christian och Barbro hem till Eggby. Ska bli intressant och se hur Barbro tycker om att vara på Nygården. Hon ska definitivt inte få träffa Ares och Izo.......

Tell me who wants to know
What, when, who, where or how you lose control

Certainly not me, certainly not me

'Cause baby personally I like to be challenged mentally


Kommentarer
Anna

listor... tror det kan vara ica affären i sig som framkallar den sidan av folk för jag satt också där med mina listor... :P

2006-10-29 @ 23:15:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0