sjuk



Jag har fått så ont i min axel/skuldra! En liten fläck som gör så ont, så ont..
Var  hemma igår för jag inte kunde sova så bra under natten.
Kändes bättre på dagen igår, så det blir nog bara bättre och bättre.
Kunde sova ganska bra i natt. Jag har fortfarande ont, men inte så ont att jag inte kan röra mej (som det var först).

Så, skulle till skolan idag. Jag vaknade i tid, gick ner till torkrummet och hämtade tvätten.
Sminkade mej, åt frukost, tog på mej kläder. 20 minuter innan jag skulle gå till bussen spyr jag upp hela frukosten..
Normalt? Normalt att spy när man inte ens mår illa?
Aja. Mår inte illa nu heller, men fryser som satan. Så något är det kanske.

Ringde till min lärare som sa "Nej förihelvete, kom inte hit!".
Så... Här sitter jag. Har spelat Worms :D
Det är kul det :D

Men så typiskt, jag ville verkligen till skolan idag! Eller ja, ville och ville, jag behövde verkligen gå till skolan idag. Vi har ett långt rep och premiären är ju om två veckor. :S
Men min lärare var så bestämd på att jag inte skulle komma, och om jag nu skulle vara sjuk så vill jag ju verkligen inte smitta andra...... Så.. ja.... det blir väl till att spela worms denna dagen med..


Kommentarer
hanna

aj då... jag tänkte ju komma hem till er en liten sväng ikväll...

2007-04-11 @ 15:35:02
URL: http://kiwis.blogg.se
Anonym

Opsan hejsan... de va ju inte bra.
själv fick jag sjunga lonely avenue , så tyst OCH a lovely day... va på scenen ständigt :P
men de gick bra..
förutom att sara försöker tvinga mig till att ha en rosa strut på min låt :(

2007-04-11 @ 21:30:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0