spännande bussresa


Repade hela dagen igår också. Det var precis så att jag hann med direktbussen som gick 16.40 till Skara, fick springa till den.
Satte mej ner och pustade ut, var så nöjd med att jag kom på den. Och att den inte gick in i Jung.
Sitter och lyssnar på musik, och någonstans utanför Ardala hörs en hög smäll. Drar ur hörlurarna, alla passagerare tittar på varandra, men busschauffören kör på som vanligt.
Efter ett tag börjar det låta som om busschauffören kör på de vita linjerna på vägen, böjer mej fram och ser att hon inte alls kör på linjerna. Efter någon sekund efter börjar bussen skaka, och jag tittar ut genom fönstret och ser att det börjar flyga delar av däcket som sitter (satt) under mej.
Får lite småpanik då bussen vinglar och diket är rätt så djupt, knäpper upp mitt säkerhetsbälte eftersom jag tänkte att det var bättre att sitta på andra sidan av bussen, om den nu skulle välta. Tänker typ "jag kommer dö, jag kommer dö". (lite överdrivet kanske, men i sånna situationer tänker man inte logiskt)
Bussen saktar ner i fart väldigt mycket och lyckas klämma in sej på en sådan där ficka som det finns överallt på E20. Busschauffören går ut och konstanterar att ja, det är punktering. En jäkla punkering, fyller de rediga männen i, som går ut för att se på bussen.
Fick invänta en ny buss som åkte från Vara, och kom hem vid sex.
Yes. Vilken tur att jag hann med bussen.

Hade premiär idag, jäy, jippie, jahoo! :D
Och det har gått bra. Har inte varit ett dugg nervös, askonstigt! Kanske för att jag är så säker på vad det är som jag ska göra... Jätteskönt är det!
Lite sent påkommet, men här är en flyer.
image50

Det är inte fullsatt, så KOM!

Blir förresten trött på omogna jävlar. Åh, lättklädda tjejer, ja, då MÅSTE man skrika och vissla. Jepp.

Är så trött..... och nu ska jag spela wroms! xD



Kommentarer
hanna

joinar du till stugan på söndag?

2007-04-26 @ 21:14:22
URL: http://kiwis.blogg.se
hanna

ska bli så kul att se showen, anna är också peppad.. puss

2007-04-27 @ 22:14:27
URL: http://kiwis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0