trött

Var i skolan idag och repade från 10 till drygt.... fyra-halv fem.
Det gick bra och var så himla skönt att vi slapp stanna längre!
Men imorn blir det scenbygge och repetion på stora scenen, ser jag fram emot :)

Har börjat bli nervös nu inför föreställningarna... Sjukt nervös faktiskt...
Min största fasa är att jag inte hittar tonen när jag ska börja och det blir totalt fel.
Bara för att jag vet att jag brukar kunna sabba början ibland, då introt är så himlans kort.....
Desto mer jag tänker och oroar mej inför det, desto mer säker är jag på att jag kommer sabba det.
Så bort med alla dåliga tankar- NU!

Blev kalas hos kusinen i Arentorp efter repet. Trodde inte det skulle hinnas med, så jag blev glad att jag hann dit och äta mat och lita glass :D
Väldigt trevligt var det, och jag fick träffa brorsonen Alexander. Åh, han är den sötaste ungen i världen.

Men nu börjar jag bli sjukt trött, och eftersom det kommer bli en ansträngande dag imorn med så är det väl dags att krypa till sängs.. Kanske läsa lite i min nylånade bok också :)


Godnatt!


Kommentarer
hanna

hej syster yster.. på lördag smäller det... hur funkade örhängena? kram

2007-04-24 @ 16:42:21
URL: http://kiwis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0