Barnvaksdagen

5:te Augusti

Så när vi hade vaknat till lite på söndagsförmiddagen kom Alexander. Då blev det barnvaktstajm.
Han sprang omkring i lägenheten när vi andra tittade/sov framför "Conan barbaren".

Sedan beslutade jag och Alexander oss för att gå ut och leka i sandlådan.
Han tyckte det roligaste var att hälla sand på sej själv, jag tyckte det roligaste var att göra sandkakor, som han sedan förstörde. Hrm..

'

Efter lek i sandlådan skulle vi hem till Christian föräldar för att äta.
Så vi packade in oss i bilen där Alexander kl 16:48 visade hur vig han var................
image237

Men så här pigg var han 16:50, bara två minuter senare...
image238 image239



Jaa. Min favoritbrorson.......... Det kommer han alltid att vara i alla lägen.
 Trots att han vägrade att gå och lägga sej på kvällen... och bestämt skull upp runt 05 morgonen efter...
image240


Kommentarer
hanna

ååååå. han är så söt. och fin. och jag saknar honom. den lilla skitungen!

2007-08-09 @ 00:19:22
URL: http://kiwis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0