familjedag

De senaste dagarna har bestått av jobb, en klassfest, brorsonspassande, en utgång och mera jobb.

Idag tillbringades dagen på Nygården, familjedag.
Jag tänkte vara bra och gå upp vid kl 10, (blir så seg av att sova för länge). Det blec ca 10-11 timmars sömn inatt.
Gick upp och lekte med brorsonen, åt frukost, pratade med pappa.
Strax efter elva skulle Alexander sova, och jag tänkte lägga mej med honom.
Stensov till 13.40. Så man kan ju säga att det blev över 12 timmars sömn idag.

Efter middagen åkte vi till Falköping (av alla ställen på jorden), och till Mösseberg för att kolla på deras lilla djurpark.
Såg getter, hästar, en ko, änder, gäss, grisar, höns,. påfåglar, undulater/papegojor mm.
Ganska intressant, och mysigt :) Jag ville himla gärna åka till en riktig djurpark, men det får bli när Alex blir större, så han kan uppskatta djuren...... :)

Glömde kameran i bilen, vilket innebär att det inte blir några bilder idag.

Christian har köp en ny dataskärm, en plattskärm.
Den är riktigt fin, och riktigt stor!! Påminner faktiskt lite om en liten TV, en liten bred TV. :)


Jag har inte riktigt något att göra. Inga bra program på TV:n. :/


Kommentarer
Lena

Du hade väl kunnat stanna en natt til då?

2007-08-02 @ 21:37:11
julia

Katten mamma, katten....

2007-08-02 @ 21:54:04
URL: http://choulia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0